HTML

Piuk Dani

Atterunk a havi levelezesrol ide. Remelem legalabb annyian eleritek, s olvassatok. Ja, s aki nem tudna, Piuk Dani havi beszamoloit rejti majd e blog.

2009.02.01. 21:07 piukdani

3 éves vagyok!!!

Kedves nénik és bácsik,

 

ma vagyok 3 éves! Hihetetlen, nemde?

Ma nem fogok túl sokat írni, de megígérem, hogy nemsoká pótolom.

Mostanában betegek vagyunk, elkapott minket valami kórság, s az egész banda lerokkant. Jó eséllyel az óvodában kaptam el valamit, amit jól hazahoztam.

A szülinapozás egyik felén már túl vagyunk, mert itt voltak a Mamámék Tatabányáról. A másik nagycsaládi dzsembörit elhalasztottuk a betegség miatt, de persze ettől függetlenül a Nagyanyuséknál megünnepeltük a vízöntő fiúkat, amiről rakok is ide fotót:

Itt épp a Nagyapussal fújjuk a gyertyákat.

Ezt azért raktam, lássátok az öcsimet is, aki már 4,5 hónapos, s nagyon helyes gyerek lett.

Bohóckodtunk Apával.

Hát ilyen egy nagy óvodás!

üdv, PiukDani

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piukdani.blog.hu/api/trackback/id/tr58916902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása