HTML

Piuk Dani

Atterunk a havi levelezesrol ide. Remelem legalabb annyian eleritek, s olvassatok. Ja, s aki nem tudna, Piuk Dani havi beszamoloit rejti majd e blog.

2007.12.05. 06:56 piukdani

Mikuli

Sziasztok,

úgy tűnik, mióta áttértünk erre a blogírás dologra, már nem megy olyan pontosan elsején, mint a levélnél. Elnézést érte.

Az a helyzet, hogy kicsit zizik a napok, mert Anya dolgozik kétszer egy héten, meg iskolába is jár, s mostanában sokkal kevesebbet van velem, így a híradás magunkról sokkal zötyögősebb.

Tehát, hogy a lényegről is beszéljünk, azaz rólam :D
Egyre nagyobb fiú vagyok, már nem is nagyon mondják, hogy kisbaba, hanem hogy kisfiú vagyok, ezt persze ki is kérem magamnak, szóval kéretik a továbbiakban ehhez tartani magatokat.
Az elmúlt időben több orvos is látott, de csak a lényeget mondom.
Voltunk MR vizsgálaton, s vacak volt, mármint nem is a viszgálat, mert akkor ugye aludtam, hanem előtte, meg utána... Előtte nem szabadott enni, inni, aludni már reggel 6-tól, ehhez késpest csak 1-kor hívtak minket be. Nagyon nyűgös voltam, bár a szüleim is, szóval fifty-fifty. Utána meg nem hagytak aludni, mindenképp fel akart kelteni az altatósdoktornéni (nem is értem, miért nem ébresztős doktornéni a neve), s mivel akkor már iszonyú álmos voltam kicsit kérettem magam.
De Anya beadta a homeo-bogyónkat, s utána menten jobban lettem. ennyit a dologról.

A gasztroenteizét már írtam, ha jól emlékszem, azóta megérett a dolog, s nem megyünk többet, tök felesleges. Ugyan még mindig nem nagyon szeretek enni, de elfogyni nem fogok, szóval nem erőltetjük a témát.

Nagyon ügyesen kúszok már, s sokat gyakoroljuk a mászást és sétálást is. Remélem hamarost megtanulom, mert már nagyon szeretnék lepakolni a polcról, asztalról, stb stb

Már nagyon várjuk a karácsonyt, remélem sok ajándékot kapok, meg persze a Mikulástól is. Végülis jó kisfiú voltam, nem hiszem, hogy lehet akadálya a dolognak.

Az is klassz, hogy karácsonykor Apa is itthon lesz velünk végig, nem is fogunk tornázni járni, meg uszodába se, szóval igazi pihenés lesz! Jippppiiii

Boldog Mikulást Mindenkinek!

üdv, Dani

fotók - no comment:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piukdani.blog.hu/api/trackback/id/tr36252887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása