HTML

Piuk Dani

Atterunk a havi levelezesrol ide. Remelem legalabb annyian eleritek, s olvassatok. Ja, s aki nem tudna, Piuk Dani havi beszamoloit rejti majd e blog.

2008.08.05. 12:43 piukdani

30 x = 2,5 y

Kedves nénik és bácsik,

már napok óta meg szeretném írni Nektek a szokásos havi beszámolót, de halogatódott...

Először is, hogy megfejtsem a tárgyban látható matematikai feladványt: 1-én voltam két és fél éves, azaz 30 hónapos! :)

Jól vagyok, s sokat nőttem, ügyesedtem. A fejlesztések közül mostanában csak a Dévény torna megy, amit néha jobban, néha rosszabbul viselek. Időjárás- és frontfüggő is.

 Sokat vagyunk Anyával kettesben, mert Apa ha egy kis ideje van, megy a házikónkba, s szerel, most utoljára a villanyt szerelték a Nagyapussal, s a Nagyanyussal, meg persze internetet is a szobámba, hogy ha nagyobb leszek, s lesz saját számítógépem, akkor tudjak tanulni, meg játszani. Aztán most a kőműves bácsikon a sor, mindent szépen kijavítanak, s utána tapétázunk, s Anya megígérte, hogy rajzol a falunkra repülőket, meg hajót, meg fákat és növényeket is! Meg persze ki is festi, hogy szép színes legyen a gyerekszoba.Ha kész lesz rakunk fel képeket róla!

Erről még azt hiszem nem is nyilatkoztam, de most közös szobánk lesz Samuval, amíg mindketten kicsik vagyunk, de aztán ha akarjuk akkor kettéválasztják Apáék a szobánkat, hogy mindkettőnknek legyen sajátja.

Nemsoká kapok új ágyikót is, mert egyrészt a rácsoságyat már bőven kinőttem, valamelyik részem mindig kilóg belőle, meg aztán kisbabáknak való egy rácsoságy, szóval ha Sami megszületik, akkor átengedem neki. Megengedtem, hogy a ruháimat is hordja, s végülis a játékaimmal is játszhat. :)


Apával a játszótéren. Ez az egyik kedvenc játékom, egy félgömb, ami forog, s néha a lábam van feljebb, néha a fejem... elég szédítő, mindenesetre. :D


Ehhez nem nagyon kell kommentár, s bizony ilyen fotót már láttatok rólam, de azért így könnyebb szemrevételezni a magasságom alakulását...


Ez is ritkaság, hogy olyan fotó kerül fel, ahol Anya is rajta van. Nem hiába ő nálunk a fotó-felelős... Itt már látszik, hogy milyen nagy a pocakja, s azért olyan nagy, mert még benne lakik a kistesóm, Sami.

Szevasztok, jó nyaralást, ha még előttetek áll.

MI idén Dunakeszire megyünk nyaralni, meg remélhetőleg párszor strandra vagy legalább valahova pancsolni, mert ám én azt nagyon szeretem!


PiukDani
 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piukdani.blog.hu/api/trackback/id/tr31601654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása