HTML

Piuk Dani

Atterunk a havi levelezesrol ide. Remelem legalabb annyian eleritek, s olvassatok. Ja, s aki nem tudna, Piuk Dani havi beszamoloit rejti majd e blog.

2008.07.02. 20:37 piukdani

29

Kedves nénik és bácsik,

 

elnézést, de a múlt hónapban jól lemaradtak a fotók. Nem ígérhetek semmit, de most majd megpróbáljuk pótolni őket.

A helyzetjelentés: jól vagyunk, melegünk van, amiben semmi meglepő nincsen. Nem voltunk mérickedni, de a fotókon úgyis látjátok, hogy mekkorát nőttem.

A házikónk alakul, épp ezen a héten dolgoznak a kőművesek, s ma voltunk is ellenőrizni, hogy minden rendben halad-e. Jelentem, igen. Leszámítva, hogy a nagy jövés-menésben Apa nyakában ültem, s sikerült rondán lefejelnem a felső ajtókeretet. Kicsit sírtam, de aztán miután mindenkitől behajtottam a kijáró puszilást, abba is hagytam.

Tegnap voltunk neurológusnéninél, s nagyon meg lettünk dícsérve, Anya büszke is volt rám nagyon. Megmutattam az összes tudományomat, s learattam a babérokat. Még a vacak ízű gyógyszeremet is csökkentette, szóval most ő is a barátommá lépett elő.

Aztán délután itt volt Anya keresztfia, meg az ő anyukája, s remekül eljátszottunk, egész későig! Szuppppper volt.

Jövőhéten meg a nagyanyuséknál fogunk lakni Anyával, mert Apa Hollandiában lesz, ami nagyon messze van, s egy egész hétig nem fogom látni őt. Ez elég szomorú, mert még nem látom, hogy hogy fogjuk a vacsorát megoldani nélküle.

A múltkor már írtam, hogy jön a nyári szünet, hát mostmár itt is van, nincs Pető, nincs uszoda, nincs HRG torna, s gyakorlatilag csak láblógatás lenne, ha a szüleim nem ragaszkodnának a Dévény-tornához. Mostanában tiltakozom is eléggé, már ha meglátom a Valit üvöltök, hátha rájön, hogy nem szeretem az attrocitásokat, amik együtt járnak vele. Egyebként helyes csajszi, meg minden, de nem fogom, hogy mire jó neki, hogy tekerget engem... :D

Ho-ho, egy dolgot majdnem el is feledtem, hogy miután csomó szabad időnk van, hetente kétszer zenebölcsibe megyünk, amit nagyon szeretek. Laci bácsinak hívják a gitáros embert, s olyan vidám dalokat tud, Anya is szokott énekelni nekem, de Laci bácsi azért sokkal jobb. Van neki mindenféle hangszere, amit ki is lehet próbálni. Nekem a katicás rumbatök a kedvencem.

Ezek mennek, remélem nálatok is minden rendben, a fotókat mindjárt csatolom!

üdv, Dani

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piukdani.blog.hu/api/trackback/id/tr8550149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása