HTML

Piuk Dani

Atterunk a havi levelezesrol ide. Remelem legalabb annyian eleritek, s olvassatok. Ja, s aki nem tudna, Piuk Dani havi beszamoloit rejti majd e blog.

2008.06.05. 10:16 piukdani

28...

Kedves nénik és bácsik,

kicsit megkésve, de azért írok.
Jól vagyunk, minden rendben. Lassan itt az év vége, mármint a tanév vége.
Tegnap voltunk utolsó Pető-foglalkozáson, jövőhéten lesz az utolsó uszoda.
A Dévény sajnos nem tanéves cucc, szóval az marad. Persze a szüleim nagyon szeretnének még a nyár folyamán pancsolni vinni engem, de ez érthető is a nagy melegre való tekintettel.

A súlyom egyre több, de nem mérickedünk, csak Anya nyögéseiből lehet levenni a dolgot. :) a magasságomat pedig szintén nem mérjük, de aki ritkábban lát mindig összecsapja a kezét, hogy már megint mekkorát nőttem.

Képzeljétek el a házikónknak van szép kertje, ahol van egy hatalmas meggyfa, s pár kisebb cseresznyefa, hát ezek mind elkezdtek beérni, s most nem győzünk kijárkálni, s leszedni a termést. Anya és Apa állandó befőzésben vannak, ami remek, mert lesz télire is a fimon gyümölcsből. Plusz állandóan gyümölcslevest eszünk, amit én nagyon szeretek.

Anya még eljár dolgozni, ilyenkor jön Judit, s játszunk. Vele kicsit szórakoztatóbb, mert Anya már nem bírja annyira a jövés-menést. Bezzeg a Judit, vele még a homokozót is körbe-körbe lehet szaladni! :D
Na meg aztán a nagy melegben átjárunk a Nagyanyusékhoz, mert náluk hűvösebb van, meg van TV is, ami nekem nagyon tetszik. Nem is értem a szüleim miért nem szereznek már be egyet, s akkor mesét nézhetnék egész nap! - na jó ezt biztos nem engednék meg...

Képzeljétek, lehet hogy benne leszünk az ELLE nevű újságban. Írnak egy hosszabb cikket a Gyerekklinikán működő PIC osztályról (koraszülött intenzív osztály), ahol én is voltam 10 napig. Mondtuk, hogy én nem voltam koraszülött, de azért regaszkodtak hozzá, hogy írjuk meg milyen volt az a pár hosszú nap. Megírtuk, nemsoká lesz a fotózkodás is, meg ilyesmik. Ha megjelenünk benne, mindenképp szólunk!

a fotókat majd máskor, most üdv,
PiukDani

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://piukdani.blog.hu/api/trackback/id/tr66504738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása